SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Satılan ürünler orijinal mi?
lesive.com.tr’da satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.

 

Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

lesive.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

 

Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?
Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse [email protected] mail adresimizden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değişim yapabilirsiniz.

 

Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?
lesive.com.tr  verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse [email protected] mail adresimizden müşteri hizmetlerimize ulaşarak değiştirebilirsiniz.

 

Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?
Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için [email protected] mail adresimizden müşteri hizmetlerimize ulaşabilirsiniz.

 

Almak istediğim ürün tükendi tekrar satışa çıkar mı?

Stoklarımızın sürekli yenilenmesi sebebi ile ürünler sezon bitmediği müddetçe tekrar satışa açılmaktadır.

 

Ürünlerimin temizliğini nasıl yapmalıyım?
lesive.com.tr ürünlerinin hassas ve teknolojik kumaşlardan üretilmesi sebebi ile ürünün açıklamasında yer alan yıkama ve kurutma talimatına göre temizliği yapılmalıdır.

 

Kargo / Ulaşım

 

Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Siparişler 1-3 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır.

 

Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.

 

Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.

 

Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?
Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler firmamıza geri gönderilir.

 

İptal & İade

 

Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?

Siparişi ürün kargoya verilmeden önce (ilk 30 dakika içerisinde) iptal ettiğinizde talebinizin bize ulaşmasından itibaren 3-5 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.

 

Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?
Ürünün değişimi veya iadesi, alt iç giyim ürünü ihtiva ettiğinden hijyen kuralları ve tüketici mevzuatı gereği mümkün değildir.

 

Teslim aldığım ürün defolu ise ne yapmalıyım?
Ürünün iade süresi geçmeden (14 gün) instagram adresimizden ya da info adresimiz üzerinden müşteri hizmetlerimize ulaşarak tarafımızla iletişime geçmeniz halinde uygun görülmesi halinde gerekli işlemler yapılarak değişim ya da iade işlemi gerçekleştirilecektir.
 
 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.